The Suspect
Joseph O’Loughlin appears to have the perfect life. A beautiful wife, a loving daughter and a successful career as a clinical psychologist. But nothing can be taken for granted.
Joseph O’Loughlin appears to have the perfect life. A beautiful wife, a loving daughter and a successful career as a clinical psychologist. But nothing can be taken for granted. Even the most flawless existence is only a loose thread away from unravelling. All it takes is a murdered girl, a troubled young patient, and the biggest lie of his life. Caught in an increasingly complex web of deceit, Joseph risks everything as he embarks upon a search for a killer that will take him into the darkest recesses of the human mind.