The Saturn V Story
In 1961, President Kennedy aimed to reach the moon by decade's end, sparking a colossal space program. Led by Werner Von Braun, NASA developed the Saturn V rocket, launching 24 men to the moon. This film showcases NASA's challenges, featuring expert interviews and stunning footage, celebrating mankind's monumental achievement in space exploration.