A Journey of Happiness
An argumentative and quirky family hit the road for a trip to Malaysia that goes every way but smoothly.
A quirky and dysfunctional family hits the road for a trip to Malaysia. Despite schedule changes, GPS issues, accidents and a comedy of errors, nothing will stop them from making the best of their journey.