Always
Cheol-min was an excellent boxer but after something happened, he suddenly disappeared for several years. He lived incognito by delivering water in the morning and working as a parking lot attendant at night. He met a blind girl with a lively and kind personality. The two often accompany each other and are unknowingly attracted to one another.