Mr. Unbelievable
Eric Kwek Hock Seng, born on the same day as Singapore, was abandoned as a baby in a basket with broccoli and taken in by Master Lo Man, who decides to train Eric to perform in the getai industry. They experience setbacks as their music and styles are not with the times.