My Missing Valentine
Post office clerk Hsiao-chi is a young woman who always rushes to get things done quickly. However, she has made no progress in her love life and remains single in her late twenties. Every day is repetitive. Then one day, among the customers, she deals with a bus driver named Tai, who is as slow as a sloth and sends a letter every day.