Police Story 2013
Police officer Zhong Wen is meeting his estranged daughter Miaomiao in her boyfriend Wu Jiang's bar but a strange dispute suddenly breaks out. While trying to break up the fray, he gets knocked out. He wakes up to find that all the customers in the bar are being held hostage by Wu, who demands a certain prisoner to be brought to him.
Police officer Zhong Wen is meeting his estranged daughter Miaomiao in her boyfriend Wu Jiang's bar but a strange dispute suddenly breaks out. While trying to break up the fray, he gets knocked out. He wakes up to find that all the customers in the bar are being held hostage by Wu, who demands a certain prisoner to be brought to him. He gradually realizes that everything is connected to a deadly incident that happened years ago.