The Rescue
As the first Chinese film about a rescue at sea, The Rescue is a touching story based on the China Rescue Service and Salvage Bureau (CRS). The alarm goes off at the base. An emergency occurs on an offshore drilling platform that causes it to capsize and sink. The Emergency Response Unit races against the clock in a chopper rescue mission amidst dangerous explosions and a raging fire.