The Faraway Paladin
In a city of the dead, long since ruined and far from human civilization, lives a boy named Will, who's being raised by three undead: the hearty skeletal warrior, Blood; the graceful mummified priestess, Mary; and the crotchety spectral sorcerer, Gus. When Will unravels the mysteries of this faraway dead man’s land, the boy will take his first step on the path to becoming a Paladin.
In a city of the dead, long since ruined and far from human civilization, lives a single human child. His name is Will, and he’s being raised by three undead: the hearty skeletal warrior, Blood; the graceful mummified priestess, Mary; and the crotchety spectral sorcerer, Gus. The three pour love into the boy, and teach him all they know.