When a Dream Comes True
Ed, close to 40 with his wedding just around the corner, realizes that his life has not worked out as planned. An identity crisis makes him leave everything to try to make his childhood dream, the American dream, come true, even when he risks losing his fiancée, ruining his business, and making a fool of himself in front of his family and friends.