Chibi Shorts - Miraculous Tales Of Ladybug & Cat Noir
When our heroes aren't on a mission, Cat Noir jumps at every opportunity to try and make Ladybug fall in love with him. But what he doesn't know is that she only has eyes for the handsome Adrien! Will he still manage to seduce Ladybug with his plans, each more unpromising and funnier than the other?