Heerlijk Oostenrijk
Food journalist Laura de Grave travels through the beautiful Austrian countryside on a motorcycle. Along the way she makes stops at farmers, chefs and food producers, who have special stories to tell and still use centuries-old food techniques. These people help Laura in her search for the secrets of Austrian cuisine and show her that there is more to Austrian cuisine than Schnitzel and Apfelstrudel. And of course they are also happy to help Laura cook typical Austrian dishes!