Spirit of the Ball
The Spirit Of Football initiative travels from London to the World Cup in Russia, using soccer to connect people and cultures. Through encounters in crisis-shaken countries like Kosovo and Turkey, they promote unity and fight racism. Their journey symbolizes hope for a future of mutual understanding and colorful communities.