Story of... Beef
In this episode, Kate Comer explores the tradition and significance of beef in our diets, passed down through generations as a valuable source of protein and calories. Join Kate and fellow presenters on a journey to uncover the history and global impact of beef, delving into why it has become a staple in diets worldwide.