Shirma's Soul Food
The new 24Kitchen chef, Shirma Rouse, dives into the kitchen to create the most delicious Caribbean dishes. By herself, and together with her famous guests, she makes the most delicious dishes as you discover this special cuisine.
In Shirma’s Soul Food, the new 24Kitchen chef, Shirma Rouse, dives into the kitchen to introduce you to Caribbean cuisine. She teaches you how to make curry chicken, pastechi and Johnny cakes, while sharing her personal favorites, such as burgers, chicken wings and hotdogs. In short, there will be something for everyone. By herself, and together with her famous guests, such as Jandino Asporaat and Trijntje Oosterhuis, she lets you taste the flavors of this special cuisine.