Boy Girl Dog Cat Mouse Cheese
Boy Girl Dog Cat Mouse Cheese is an animated, comedic take on a blended family, with Dad’s “sons” (a boy, a dog and a mouse) and Mom’s “daughters” (a girl, a cat and a piece of anthropomorphic cheese) learning to live together under one roof. Each one is weird in their own way, so things usually get out of hands, but in the end, despite their differences, these guys will prove they can be a real family. Hopefully.