Clem
Clem is a regular 16-year-old with parents, friends, a boyfriend. That is, until she realizes she's pregnant but it was too late for an abortion. She told her parents, but even the cool-and-loving Jean-Paul and Caro are having trouble dealing with this crisis.
Clem is a regular 16-year-old with parents, friends, a boyfriend. That is, until she realizes she's pregnant but it was too late for an abortion. She told her parents, but even the cool-and-loving Jean-Paul and Caro are having trouble dealing with this crisis. Now that Valentin is born, Clem must face a whole new way of life. She has to learn and deal with the realities of motherhood while passing her exams, managing her boyfriend’s reluctance to be a dad, her own mom’s return to work, and keeping an eye on Valentin’s pushy other grandmother. All this while trying to remain a teenager!