Unexpected and open to all, the featured destinations are a chance to discover Europe’s mega-cities in a special yet accessible way, with a wealth of ideas to enable you to plan your own journey.
This series offers a two- or three-day-long immersion in the heart of a city. In an original approach, each episode looks at a different destination, with its own culture and atmosphere, and the people there share their feelings, tastes and secrets. A wealth of ideas for the viewer to plan his or her own journey.