Cherry Season
Öykü, a textile and fashion design student, is a smart and beautiful girl. She tries very hard to deliver her drawings to the famous fashion designer Önem Dinçer, who she models herself on. Öykü finally manages to catch her attention. Meanwhile, she meets the love of her life, Ayaz Dinçer. As Öykü climbs the ladder of success in the fashion world she dreams of, she will taste true love with Ayaz.