Forbidden Apple
Yıldız's life changes when she meets Ender Argun. Ender's goal is to include Yıldız in her divorce plan from Halit. Her sister Zeynep starts working in Halit's partner Alihan's company. While Yıldız chases her dreams, Zeynep embarks on new beginnings where she encounters events that she could never have imagined.