Leyla
Having lost her mother at a young age, Leyla's life is turned upside down when her father remarries. Once her father realises that his new wife Nur is a cruel stepmother, he pays the price with his life. Abandoned by Nur to an uncanny world where orphaned children suffer, Leyla vows revenge on this woman for stealing her life. Years later, Leyla, now a talented chef, tries to extinguish the fire of revenge, but life will test her with her love and conscience.
Having lost her mother at a young age, Leyla's life drifts towards a disaster when her father marries Nur. Blinded by love, her father Hilmi continues a happy marriage fooled by Nur's lies, while Nur makes life miserable for Leyla. Yet, Leyla can never convince her father that this woman is a devil. When Nur puts her evil plan into action, Hilmi realises in an unfortunate way that he has made a big mistake by not believing his daughter, and he pays for this tragic mistake with his life. Leyla no longer has a father, a home or a life. Abandoned by Nur to an uncanny world where orphaned children suffer, Leyla vows that day to take revenge on this woman for stealing her life. Years pass by. After the death of her husband, Nur crosses paths with the famous footballer Tufo. She convinces him to believe in unlikely things and establishes a happy life. Wiping the slate clean and having achieved everything she dreamt of, Nur is decisive in not letting the past haunt her. Nevertheless, Leyla returns to Nur's home like an ember, dreaming of the day she will take revenge on Nur for years. She is now Leylim, the talented chef hired by Nur to work in the kitchen! However, this job will be more challenging for Leylim than she thought. His childhood sweetheart Tatü, who saved Leyla's life by lending her a hand at the dump where she was abandoned, has now become Civan: The apple of Nur's eye and her adopted son. While Leylim burns for revenge like an inextinguishable fire, life will test her with her love and conscience. On the one hand, Civan and Leylim's love will be knitted together, and on the other hand, the knots of the past will be untied one by one, and all family members will face their stolen lives.