Senden Daha Guzel
Efsun works as a dermatologist in a village in Gaziantep while living with her father on a farm. Her mother, Pervin, a famous plastic surgeon who abandoned them 21 years ago, wants to see her daughter. Efsun goes to Istanbul with Kaan, the driver sent by Pervin, and is met with a big surprise upon her arrival. This one-day trip to İstanbul will irrevocably change Efsun's whole life.