Zatonya
Sırrı is a quirky inventor with a big imagination. His peculiar inventions in the present day go far beyond what we have now. He wishes to transform Zatonia for everyone. Exciting adventures revolving around inventions and discoveries await Sırrı and the neighborhood dwellers, who strive for the well-being of Zatonya.