Any Crybabies Around?
Tasuka goes to the Namahage festival and gets drunk. The image of him drunk and running naked on the street is shown on national TV. Ostracized by the villagers, Tasuka flees to Tokyo, abandoning his wife and daughter. After two years of rock-bottom life, Tasuka returns back to take responsibility.
Young parents, Tasuku and Kotone, have just got a new baby girl. On New Year’s Eve, Tasuku goes to the Namahage festival and gets utterly drunk. The image of him drunk and running naked on the street is shown on national TV the next day. Tasuka’s action has shamed the village and gets him ostracized by the villagers. Unable to cope with the pressure, Tasuka flees to Tokyo, abandoning his wife and daughter. After two years of rock-bottom life in the city, Tasuka returns home to make up for his wife and daughter. However, he will be facing the responsibility of fatherhood and the harsh reality.