Ip Man 4 The Finale
Ip Man’s life remains unchanged after his wife’s death, but he and his son are slowly drifting apart. To seek a better future for his son, Ip Man decides to travel to the US. He re-examines his position and ponders the reason he took up martial arts in the beginning.
Ip Man’s life remains unchanged after his wife’s death, but he and his son are slowly drifting apart. To seek a better future for his son, Ip Man decides to travel to the US only to find that the stable, peaceful life abroad he envisioned is only skin deep. Underneath lies a deep rooted racial discrimination that is far worse than he has expected. Ip Man re-examines his position and ponders on the reason he took up martial arts in the beginning.