Iris: New Generation
To avoid a second Korean War, the National Security Service operates beyond the limits of laws or regulations. And its biggest threat is a global terrorist organization known only as IRIS.
Korea, the last divided nation on earth, is constantly under political and military tension with surrounding countries, especially concerning the North Korean nuclear issue. To avoid a second Korean War, the National Security Service operates beyond the limits of laws or regulations. Its biggest threat is a global terrorist organization known only as IRIS. And after discovering that IRIS had planted double agents within The NSS, the organization is on constant alert for the moles.
The North and South Korean summit peace talk is held in Hungary, and top secret agents from both sides are assigned to the security of the conference against possible threats of terrorism.