Love the Way You Are
When Linlin discovers that her childhood friend, Yuke has a secret crush for Ruting, she decides to match-make them, only to find herself falling for Yuke.
Opposites clash when spunky girl next door, Linlin meets eccentric nerd, Yuke. Despite being neighbors and schoolmates since childhood, Linlin and Yuke barely know each other. When the pair are both admitted into the same university, Linlin discovers that Yuke harbors a secret crush for campus beauty, Ruting. Ever the busybody, Linlin decides to match-make Yuke and Ruting, only to find herself gradually falling for Yuke.