Meow
The King of Meow sends his best warrior, Pudding, to Earth as the vanguard for a full-on invasion. Pudding however loses the device that can resist the particles of Earth. Without it, he loses his power as well. The physically fit Pudding becomes a big fat cat and gets adopted by the Ng family.
Far away in the universe, there’s a planet called Meow. The King of Meow sends his best warrior, Pudding, to Earth as the vanguard for a full-on invasion. Pudding however loses the device that can resist the particles of Earth. Without it, he loses his power as well. The physically fit Pudding becomes a big fat cat and gets adopted by Ng Sau-lung, Pearl Chow Lai-chu, Ng Yau-choi and Ng Yau-yau. Renamed Sai-sai-lei, Pudding has to live with the Ng family, while trying to retrieve the device. The invasion of Earth starts with ruining this family. However, the Ng family loves and cares for Sai-sai-lei, and he is gradually losing his hostile intent. When Sai-sai-lei finally retrieves the device, will he resume his mission to invade Earth and hurt the Ng family?