Negotiation
Ha Chae-yoon is a police negotiator. When her captain and several other Korean nationals are abducted by a highly intelligent criminal mastermind, Min Tae-gum, she is summoned for the negotiation. As they go through a series of skirmishes trying to outsmart the other during the negotiation, Ha Chae-yoon starts to piece together the shocking truth behind the hostage crisis.