Partners in Crime
Huang Li-Huai, Lin Yong-Chun, and Yeh Yi-Kai witness Hsia Wei-Chiao's suicide and start looking into the matter. It turns out Hsia Wei-Chiao was killed by another student in school. In order to avenge Hsia Wei-Chiao, they form a secret club to get back at the murderer. However, a drowning incident changes their fate forever, and their plan breaks apart.