Together
Traffic policeman Mr Cool is known for his no-nonsense approach to life, affecting his relationships. But when he meets Qiaoqiao, a girl suffering from amnesia, at the psychologist's clinic, starting a romantic journey that will change everything.
Does the brain retain love when a person's memory gets wiped out? If your loved one forgot about you, would you have the courage to face this new reality? Traffic policeman Mr Cool is known for his no-nonsense approach to life. But unknown to most, he suffers from a disease that prevents him from smiling. His girlfriend thinks he's incapable of love. Their constant quarrels take a toll on their relationship. When Mr Cool meets Qiaoqiao, a girl suffering from amnesia, at the psychologist's clinic, starting a romantic journey that changes everything.