Triple Tap
Competitive marksman Ken comes across an armored van robbery. Seeing a policeman held hostage, he intervenes while Pang Tao, a robber, escapes. Jerry Chang, Ken's rival, takes on the case. Soon after, Ken gets attacked by Pang Tao. Trying to confront Tao, Jerry, and Ken try to outsmart each other.
Competitive marksman Ken comes across an armored van robbery. Seeing a policeman held hostage, he intervenes and kills four robbers. As the policeman is brought to safety, one of the robbers, Pang Tao, escapes. Lead investigator Jerry Chang, Ken's rival, takes on the case. Soon after, Ken gets attacked by Pang Tao. As they try to confront Tao, a myriad of lies and traps starts to get unveiled as Jerry and Ken try to outsmart each other.