Turn Around
Wang Cheng-chung, an intern in a rural primary school, is prepared to leave when Taiwan 921 earthquake hits.
A university graduate, Wang Cheng-chung, had an internship in a rural primary school. He is prepared to leave when Taiwan 921 earthquake hits.