Where The Wind Blows
Nam Kong and Lui Lok lord over organized crime and lead tens of thousands of policemen. However, Nam Kong has been plotting a hostile takeover of power. When Lui Lok discovers that everything is not as he had imagined, he vows to forcibly regain leadership from Nam Kong.
Young Lui Lok became a policeman to uphold justice, but the rampant corruption within the police force made it impossible for him to remain independent. He decides to make a name for himself within the police force by controlling organized crime. Nam Kong looks like a gentleman but operates with a dagger under his cloak. He lays the groundwork for the empire of corruption he builds with Lui Lok. Nam Kong and Lui Lok, working in perfect unison, lord over organized crime and lead tens of thousands of policemen. However, Nam Kong has been plotting a hostile takeover of power. When Lui Lok discovers that everything is not as he had imagined, he vows to forcibly regain leadership from Nam Kong. As the two forces begin their epic power struggle, who will rise and who will fall?