I Have a Date With Spring
One of ATV's well-known series, a remake of the movie with the same title "I Have a Date with Spring", explores the lives of four friends who try to achieve their dreams and become singers at a famous nightclub. The series explores their way to stardom, as well as hardships, competitions, dilemmas, unexpected romance, and losses.