Kaguya-Sama: Love Is War Chapter 2
Shuchiin Academy-an elite school where the most gifted students flock to. It is also where its Student Council brought together Vice President Kaguya Shinomiya and President Miyuki Shirogane. While everyone expected a speedy courtship and agreed that the two geniuses would make the perfect couple, the pair, it seems, has too much pride to confess their true feelings for one another!