Don't Say a Word
A New York psychologist is forced to treat a mentally unstable patient with a violent past to secure the freedom of his kidnapped daughter.
Preeminent New York psychiatrist Dr. Nathan Conrad (Michael Douglas) has a successful Upper West Side practice, a beautiful wife and a charming daughter. But when Nathan's daughter is kidnapped by ruthless thieves, he must somehow unlock a six-digit number locked away in a psychiatric patient's troubled mind. With his daughter's captors watching his every move, Nathan is trapped in a nightmare even he could never have envisioned.