Tangos Are for Two
Buenos Aires, 1930s: a tanger singer — under pressure from his girlfriend — becomes an impersonator of the French-Argentine tango icon Carlos Gardel, which leads to an unexpected change of fate when Gardel dies.
Buenos Aires, 1930s: upon the urging of his Spanish girlfriend, Renzo — a tango singer — becomes an impersonator of the French-Argentine tango icon Carlos Gardel. A disastrous tour through Latin America is followed by an unexpected change of fate when Gardel dies in Medellín.