The Fast and the Furious: Tokyo Drift
When convicted street racer Sean Boswell (Lucas Black) tries to start a new life on the other side of the world, his obsession with racing sets him on a collision course with the Japanese underworld. To survive, he will have to master drifting — a new style of racing where tricked-out cars slide through hairpin turns, defying gravity and death for the ultimate road rush.
Shaun Boswell is sent out of the country to live with his military father in Tokyo. In the land that gave birth to the modified racers, the simple street race has been replaced by the gravity-defying drift racing. In his first foray into the world of drift racing, Shaun unknowingly takes on the "Drift King," with ties to the Yakuza, the Japanese crime machine. The only way Shaun can pay off the debt from his loss is to venture into the deadly realm of the Tokyo underworld.