Rules Don't Apply
Nuori mies ryhtyy työskentelemään Howard Hughesille ja päätyy imeytymään tämän omalaatuisen mogulin maailmaan. Hän on kuitenkin vaarassa joutua ongelmiin uuden pomonsa kanssa rakastuttuaan tämän uusimman elokuvan sopimusnäyttelijättäreen. Se nimittäin uhmaa Hughesin antamaa ehdotonta kieltoa.
Toiveikas nuori näyttelijätär (Lily Collins) ja hänen kunnianhimoinen nuori autonkuljettajansa (Alden Ehrenreich) painiskelevat toiveikkaasti työnantajansa, villin arvaamattoman Howard Hughesin (Warren Beatty), absurdien oikkujen kanssa. Tapahtumat sijoittuvat vuoden 1958 Hollywoodiin. Pikkukaupungista kotoisin oleva kauneuskuningatar, lauluntekijä ja harras baptistineitsyt Marla Mabrey (Collins) saapuu Los Angelesiin pahamaineisen Hughesin (Beatty) kanssa tekemänsä sopimuksen mukaisesti. Lentokentällä Marla tapaa autonkuljettajansa, Frank Forbesin (Ehrenreich), joka on kihloissa 7. luokan mielitiettynsä kanssa ja on syvän uskovainen metodisti. Heidän välitön viehtymisensä toisiinsa paitsi koettelee heidän uskonnollisia vakaumuksiaan myös uhmaa Hughesin ykkössääntöä: yhdelläkään hänen työntekijöistään ei saa olla minkäänlaista suhdetta sopimusnäyttelijättären kanssa. Hughesin käytös risteää Marlan ja Frankin kanssa erillisin ja odottamattomin tavoin, ja kun he päätyvät yhä syvemmälle hänen eriskummalliseen maailmaansa, heidän arvonsa kohtaavat haasteita ja heidän elämänsä muuttuvat.