Kun USA:n armeijan kersantti Eric Carterin henkeä uhataan hänen palattuaan kotiin terroristijohtaja Bin Khalidin tappamiseen tähdänneen tehtävän jälkeen, hän huomaa oman ja muiden ryhmänsä sotilaiden henkilöllisyyksien paljastuneen.