Sarah häilyy kuilun reunalla. Stan yrittää sovittaa tekojaan. Richmond saa odottamattoman sysäyksen pormestarikisassa.
Sarah herää sairaalasängyssä tietämättä, miten joutui sinne. Hänen viimeinen muistikuvansa on kaupungintalon avainkortin löytäminen kasinon kymmenennestä kerroksesta, minkä jälkeen Roberta kolkkasi hänet. Sarah saa pian kuulla olevansa 72 tunnin itsemurhatarkkailussa, koska Nicole kertoi komisario Carlsonille Sarahin yrittäneen tappaa itsensä. Holder tietää totuuden, mutta hänen pyyntönsä kaikuvat kuuroille korville. Sarah joutuu jäämään osastolle juuri niin pitkäksi aikaa, että vaalit ehtivät mennä ohi ja tapaus haudataan. Tietäen panokset Sarah yrittää käyttää systeemiä hyväkseen vapautuakseen, mutta käy selväksi, että ainoa tapa päästä ulos on kohdata hänen oma demoninsa: Picasson tapaus.