Bohemian Rhapsody
Tämä lumoava elokuva juhlistaa Queeniä, heidän musiikkiaan ja yhtyeen ainutlaatuista päälaulajaa Freddie Mercuryä, josta tuli sovinnaisuutta uhmaten yksi kaikkien aikojen rakastetuimmista viihdyttäjistä.
Tämä lumoava elokuva juhlistaa Queeniä, heidän musiikkiaan ja yhtyeen ainutlaatuista päälaulajaa Freddie Mercuryä, josta tuli stereotyyppejä ja sovinnaisuutta uhmaten yksi kaikkien aikojen rakastetuimmista viihdyttäjistä. Tutustumme Queenin huikeaan nousuun, heidän vallankumoukselliseen saundiinsa ja Freddien soolouraan. Näemme myös bändin uudelleenkokoontumisen ja yhden rockhistorian mahtavimmista esityksistä.