Buddy
Kristoffer kuvaa videokamerallaan elämäänsä ja kämppiksiään Geiriä ja Stig Ingeä. Sattumalta videot päätyvät television suosittuun keskusteluohjelmaan. Kristoffer toivoo näin saavansa ex-tyttöystävänsä huomion. Kun ohjelman suosio kasvaa ja asuntoon muuttaa uusi kämppis Henriette, Kristofferin ystävyyssuhteet alkavat rakoilla tavoilla, joita edes kuuluisuus ei voi korjata.
Kristoffer on huoletonta elämää viettävä 24-vuotias ulkomainosten asentaja. Kristofferin maailma kuitenkin romahtaa, kun hänen tyttöystävänsä Elisabeth jättää hänet pomonsa vuoksi. Sattuman kautta Kristofferin videopäiväkirjat päätyvät TV2-kanavan suositun ”Karsten i kveld” -keskusteluohjelman tuottajalle. Parin viikon kuluttua Kristofferin elämästä on tehty televisioviihdettä. Katsojat ovat lumoutuneita Kristofferin asuinalueesta Tøyenistä sekä hänen omintakeisesta tavastaan tarkastella ympäristöään, hurjaa bestistään Geiriä ja omalaatuista web-suunnittelijaa Stig Ingeä, joka ei ole poistunut Tøyenin ostoskeskuksesta kahteen vuoteen. Yhtäkkiä Kristofferin tulevaisuus näyttää lupaavalta ja kaikki palvovat häntä. Elämän esittelemisellä televisiossa on kuitenkin hintansa. Vaikka Kristofferin tulevaisuus TV-alalla näyttää lupaavalta, hänen ystävänsä alkavat kärsiä. Geirin syvin salaisuus paljastuu kaikille, ja Stig Ingen henkilökohtaiset ongelmat ovatkin paljon vakavampia kuin Kristoffer alun perin ajatteli. Saadakseen ystävänsä takaisin Kristofferin on kohdattava vaikea haaste. Hän tietää, mitä haluaa, mutta onko hänellä rohkeutta seurata sydäntään?