Buster's Big Halloween Adventure
Wheelievillessä on halloween, ja Buster odottaa innolla pääsevänsä pukeutumaan halloween-asuun karkki tai kepponen -kierrosta varten! Tänä vuonna hän on erityisen innoissaan, sillä hän viettää halloweenin serkkunsa Bella-bussin kanssa, joka on tullut kaupunkiin ensi kertaa halloweenina. Kun arvokas kurpitsavalo ja herkkukulho hukkuvat, Busterin, Bellan sekä ystävien täytyy pelastaa halloween!
Wheelievillessä on halloween, ja Buster odottaa innolla pääsevänsä pukeutumaan halloween-asuun karkki vai kepponen -kierrosta varten! Tänä vuonna hän on erityisen innoissaan, sillä hän viettää halloweenin serkkunsa Bella-bussin kanssa, joka on tullut kaupunkiin ensimmäistä kertaa halloweenina. Busterista on kiva olla Bellan henkilökohtainen opas ja auttaa tätä löytämään mahtava halloween-asu. Mutta kun kaupungin arvokas kurpitsavalo ja herkkukulho hukkuvat, Busterin, Bellan sekä ystävien täytyy pelastaa halloween ennen suurta paraatia!