Carved
Vuoden 1993 halloweenina, alueen alettua toipua kuolettavasta kemikaalivuodosta, uudisraivaajakylän historiaa elävöittävän henkilökunnan täytyy tehdä yhteistyötä selvitäkseen hengissä kostoa janoavan, hirviömäisen tappajakurpitsan hyökkäyksestä.