Cocodrilo
Joka iltapäivä Alicia istuutuu teekuppinsa kanssa ja menee YouTubeen katselemaan vieraantuneen poikansa kanavaa, jonka nimi on VictorGaming. Nuori tubettaja Victor vastailee katselijoidensa kysymyksiin. Tänään keskustelu ajautuu hänen vanhempiinsa, ja Alicialla on tärkeää sanottavaa.