Da Yie
Aurinkoisena päivänä Gahanassa, ulkomaalainen lähestyy kahta lasta ja vie heidät odottamattomalle matkalle. He tulevat kolmistaan niin hyvin toimeen, että "Bogah", ulkomaalainen, alkaa kyseenalaistamaan alkuperäisiä motiivejaan.