Drifting
Cian ja Pat ovat olleet lapsesta asti kuin paita ja peppu ja mellastavat pikkukaupungissaan Irlannin sydänmailla. Cian on ihan tyytyväinen viinanhuuruiseen elämään ja satunnaisiin panoihin, mutta Pat alkaa väsyä ympäristöönsä.