Family Business
Isä ja poika kamppailevat seuraavan sukupolven elämän suunnasta. Asetelmasta tekee epätavallisen se, että isoisä on ammattivaras, jonka pojanpoika haluaa seurata hänen jalanjäljissään. He kuitenkin tarvitsevat poikaansa/isäänsä auttamaan ryöstökeikan kanssa.
McMullenit ovat patriarkkansa Jessien johtama urarikollisten perhe. Hänen poikansa Vito on jättänyt "perheyrityksen" taakseen. Viton poika Adam on fiksu, yliopistoa käyvä nuori mies, jolla ei ole minkäänlaista rikollista menneisyyttä. Vito on toivonut, että Adamia odottaa valoisa tulevaisuus, mutta kun tämä lähestyy isoisäänsä ehdottaen isoa keikkaa, johon liittyy miljoonien dollarien arvoisia koeputkinäytteitä, Vito liittyy vastentahtoisesti isänsä ja poikansa ryöstöyritykseen.